PSB_152 Psychology of advertisment

Faculty of Arts
Spring 2002
Extent and Intensity
1/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
Teacher(s)
JUDr. Petr Přehnil, Ph.D. (lecturer), doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D. (deputy)
Guaranteed by
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Department of Psychology – Faculty of Arts
Contact Person: Jarmila Valchářová
Prerequisites (in Czech)
PSA_0SZ Bachelor Degree Examination
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Tento kurz poskytuje studentům možnost seznámit se s psychologickými aspekty procesu přesvědčování, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb či jiných hodnot ( jako jsou populární představy, cíle a názory). Studenti budou informováni o tom, jakým způsobem se toto hledání a přenos informací uskutečňuje.
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.
The course is taught every week.
The course is also listed under the following terms Autumn 1998, Spring 1999, Autumn 2000.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2002/PSB_152