FF:DU2613 Marketing a management - Informace o předmětu
DU2613 Marketing a management muzeí, galerií a výstav
Filozofická fakultajaro 2006
- Rozsah
- 2/0. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Seminář dějin umění – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D. - Rozvrh
- Út 10:00–11:35 B12
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Dějiny umění (program FF, M-HS)
- Dějiny umění (program FF, M-OT)
- Muzeologie (program FF, M-HI)
- Muzeologie (program FF, M-HS)
- Osnova
- Počátky marketingu kultury, sociálně-ekonomický kontext, identita, funkce a dilemata soudobého muzea; Kulturní destinace a průmysl volného času; Historie muzejního publika;návštěvník; profil návštěvníků, bariéry, motivace návštěvy; Prožitek muzea a umění, kulturní kompetence, vnímání; Průzkum návštěvníků, segmentace publika, budování návštěvnosti Produkt muzea, jeho tvoreba a inovace; Komunikace produktu - PR, propagace; Image muzea a možnosti jeho ovlivňování; Strategický management; Exkurze
- Literatura
- Ladislav Kesner, Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada Publishing 2005
- KESNER, Ladislav. Muzeum umění v digitální době : vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Vyd. 1. Praha: Argo, 2000, 259 s. ISBN 8072032526. info
- Metody hodnocení
- Kolokvium (ústní).
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2006/DU2613