FF:PGVCHJ3 Diagnostika - Informace o předmětu
PGVCHJ3 Diagnostika v práci vých. poradce
Filozofická fakultajaro 2022
- Rozsah
- 0/0/0. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Zelená
Dodavatelské pracoviště: Ústav pedagogických věd – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Pá 6. 5. 9:00–12:00 B2.32, 13:00–15:45 B2.32
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Výchovné poradenství (program FF, C-CV)
- Výchovné poradenství – kvalifikační studium v délce 250 hodin (program FF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Studenti se budou orientovat v diagnostických metodách, seznámí se s procesem a etikou diagnostického procesu.
- Osnova
- Pojem diagnostika. Diagnostika pro výchovné poradce. Etika v diagnostice. Diagnostický proces. Diagnostické metody: pozorování, rozhovor, anamnéza, projektivní techniky, dotazníky. Interpretace dat. Psaní zpráv.
- Literatura
- Pedagogicko psychologická diagnostika žáka (Variant.) : Pedagogickopsychologická diagnostika žáka. info
- MAREŠ, Jan. Pedagogicko-psychologická diagnostika jako zadní dvorek psychologické diagnostiky? Testforum. 2013, roč. 2, č. 2013, s. 3-12, 9 s. ISSN 1805-9147. URL info
- DITTRICH, Pavel. Pedagogicko-psychologická diagnostika. Vyd. 2., upr. Jinočany: H & H, 1993, 121 s. ISBN 80-85467-06-2. info
- HRABAL, Vladimír. Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1989, 198 s. ISBN 8004221491. URL info
- Výukové metody
- přednáška, diskuse
- Metody hodnocení
- ústní zkouška
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován jednorázově.
- Statistika zápisu (jaro 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2022/PGVCHJ3