FF:AJ22073 Jazyk v reklamě - Informace o předmětu
AJ22073 Jazyk v reklamě
Filozofická fakultapodzim 2002
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. 2 původní kredity. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc. (přednášející)
- Garance
- Jeffrey Alan Vanderziel, B.A.
Katedra anglistiky a amerikanistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Michaela Hrazdílková - Rozvrh
- Po 12:30–13:15 35, Po 13:20–14:05 35
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 18 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/18, pouze zareg.: 0/18, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/18 - Mateřské obory/plány
- předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Anglicky psaná reklama z různých zdrojů (noviny, televize, propagační materiál apod.) jako specifický druh komunikace je předmětem sociolingvistického rozboru na základě jazykových funkcí, především funkce konativní (přesvědčovací a manipulativní), funkce expersivní (subjektivní modalita) a funkce sdělovací (míra informativnosti v reklamě). Anglicky psaná reklama se také systematicky porovnává s českým územ.
- Osnova
- Anglicky psaná reklama z různých zdrojů (noviny, televize, propagační materiál apod.) jako specifický druh komunikace je předmětem sociolingvistického rozboru na základě jazykových funkcí, především funkce konativní (přesvědčovací a manipulativní), funkce expersivní (subjektivní modalita) a funkce sdělovací (míra informativnosti v reklamě). Anglicky psaná reklama se také systematicky porovnává s českým územ.
- Literatura
- THOMAS, Jenny. Meaning in interaction : an introduction to pragmatics. Harlow: Longman, 1995, xii, 224. ISBN 0582291518. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován jednou za dva roky.
- Statistika zápisu (podzim 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2002/AJ22073