RJB_19 Ruština v obchodní a podnikatelské sféře I

Filozofická fakulta
podzim 2008
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc. (cvičící)
Garance
doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Ústav slavistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Rozvrh
Čt 13:20–14:55 B22
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30
Mateřské obory/plány
předmět má 14 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
V semináři studenti získají základní znalosti a dovednosti v oblasti pasivního i aktivního překladu obchodních textů. Kurz je zaměřen především na osvojení si základní slovní zásoby, specifických syntaktických konstrukcí a získání dovednosti formálního zpracování obchodních smluv a souvisejících obchodních dokumentů.
Osnova
  • 1. Firma.
  • 2. Veletrhy a výstavy.
  • 3. Objednávky zboží a služeb.
  • 4. Obchodní nabídka.
  • 5. Smlouvy.
  • 6. Obecné podmínky prodeje.
  • 7. Management.
  • 8. Marketing.
  • 9. Reklama.
Literatura
  • Bojcov, I. - Makuchina, Je. - Michajlova, L. - Ligan, M. Puť k rynku. Metodické centum v Bratislave, Bratislava 1994
  • ŽDANOVA, Irina Fedorovna, Marina Anatol'jevna ROMANOVSKAJA a Alla Vasil'jevna VELIČKO. Delovoj russkij. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Fragment, 1996, 437 s. ISBN 8072000195. info
  • ŽUKOVSKAJA, Je. Je., E. N. LEONOVA a Je. I. MOTINA. Kurs dlja biznesmenov :kontrakty, vstreči, peregovory': [posobije dlja izučajuščich russkij jazyk kak inostrannyj]. Moskva: PAIMS, 1993, 174 s. ISBN 5-87664-015-8. info
Metody hodnocení
Výuka formou seminářů, písemný test.
Vyučovací jazyk
Ruština
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2000, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018, podzim 2019, podzim 2020.