FF:KSCB069 China's International Image - Informace o předmětu
KSCB069 China's International Engagement and Image
Filozofická fakultapodzim 2016
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. (plus 1 za zk). Doporučované ukončení: k. Jiná možná ukončení: zk.
- Vyučující
- Colin Alexander (přednášející), Mgr. Bc. Denisa Hilbertová, M.A. (zástupce)
- Garance
- doc. Lucie Olivová, MA, Ph.D., DSc.
Seminář čínských studií – Centrum asijských studií – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Bc. Denisa Hilbertová, M.A.
Dodavatelské pracoviště: Seminář čínských studií – Centrum asijských studií – Filozofická fakulta - Předpoklady
- English
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Kulturní studia Číny (program FF, B-HS)
- Kulturní studia Číny (program FF, B-MS) (2)
- Kulturní studia Číny (program FF, N-MS)
- Cíle předmětu
- China is already playing an important role in the world. Most current trends indicate that China is likely to play an even more important role over the next decades. China is taking steps to exert more cultural influence on the international stage. The images we have of different people, companies and countries influence the way we act and think, including if we think of them as a dialogue partner or not.
- Osnova
- Session 1 and 2: China, India and Japan during World War II Session 3 and 4: China's Public Diplomacy and Soft Power Session 5 and 6: China's Foreign Policy and International Outreach since 1989 Session 7 and 8: International Competition between China and Taiwan
- Výukové metody
- lectures and class discussions, homeworks
- Metody hodnocení
- Final essay or groupproject
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Studenti Mgr. studia povinně zapisují zkoušku.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: Výuka proběhne v rámci jednoho týdne koncem listopadu nebo v prosinci. Rozvrh bude upřesněn později.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2016/KSCB069