AJ2MP_DI1A Didaktika 1A

Pedagogická fakulta
podzim 2005
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petra Hoydenová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ2MP_DI1A/01: Út 11:05–12:45 učebna 57
AJ2MP_DI1A/02: Út 15:30–17:05 učebna 12
AJ2MP_DI1A/03: Čt 15:30–17:05 učebna 58
Předpoklady
Successful passing of Didaktika 2A is required.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
1 Skills, theoretical background. 1 Listening 2 Teaching listening 3 Skimming, scanning 4 Predicting, summarizing, classifying. 5 Other methods 6 Speaking 7 Teaching listening 8 Questioning, discussion 9 Problem solving 10 Role playing and other methods. 11 Reading 12 Teaching reading 13 reading activities 14 Skimming, scanning 15 Summarizing, predicting, classifying and other methods 16 Writing 17 Teaching writing 18 Short and longer responses 19 Completing, speculating 20 Stylistic analysis and other methods
Osnova
  • 1 Skills, theoretical background. 1 Listening 2 Teaching listening 3 Skimming, scanning 4 Predicting, summarizing, classifying. 5 Other methods 6 Speaking 7 Teaching listening 8 Questioning, discussion 9 Problem solving 10 Role playing and other methods. 11 Reading 12 Teaching reading 13 reading activities 14 Skimming, scanning 15 Summarizing, predicting, classifying and other methods 16 Writing 17 Teaching writing 18 Short and longer responses 19 Completing, speculating 20 Stylistic analysis and other methods
Literatura
  • WALLACE, Michael J. Study skills in english. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, vi, 218. ISBN 0521221102. info
  • UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
  • DOFF, Adrian a Christopher JONES. Language in use : a pre-intermediate course : teacher's book. Cambridge: Cambridge University Press, 1991, 144 s. ISBN 0521378532. info
  • HARMER, Jeremy. The practice of English language teaching. New ed. London: Longman, 1991, 296 s. ISBN 0582046564. info
  • DOFF, Adrian. Teach English : a training course for teachers : teacher's workbook. Cambridge: Cambridge University Press, 1988, iv, 139. ISBN 0521348633. info
  • UR, Penny. Teaching, listening, comprehension. Cambridge: Cambridge University Press, 1984, x, 173. ISBN 0521287812. info
Metody hodnocení
Typ výuky: seminář Zápočet
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018, podzim 2019.