FF:UEV_11 RWCT in aesthetic education - Course Information
UEV_11 Application of the RWCT programme (Reading&Writing for Critical Thinking) in aesthetic education
Faculty of ArtsAutumn 2022
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- PhDr. Libor Kyncl (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Department of Musicology – Faculty of Arts
Contact Person: Bc. Jitka Leflíková
Supplier department: Department of Musicology – Faculty of Arts - Timetable
- each even Thursday 14:00–17:40 N42
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 40 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/40, only registered: 0/40, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/40 - fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 7 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Student: - aktivně se zapojuje do činností během semináře -vyzkouší si sadu metod aktivního učení a kritického myšlení, které je možné zařazovat do jednotlivých fází třífázového modelu procesu výuky a vhodně je kombinovat -promýšlí třífázový model procesu učení jako pomůcku pro efektivní plánování procesu řízeného učení ve škole; argumentuje pro metody aktivního učení -doplňuje metody semináře svými vlastními náměty a adaptacemi -plánuje zavádění těchto metod do školní praxe
- Syllabus (in Czech)
- Velmi rámcová program našich setkání bude závislý hlavně na naší potřebě reflektovat průběh jenotlivých metod...: Myšlenková mapa- práce více skupin (15 min na práci) s několika otázkami: V čem vidíme výhody frontálního vyučování? V čem mohou být výhody skupinové práce žáků? Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů/Co může zefektivnit výuku? Co si vybavujeme pod pojmem kritické myšlení PĚTILÍSTEK ALFA BOX INSERT konstruktivistický model E-U-R KOOPERATIVNÍ BINGO DVOJITÝ ZÁPISNÍK, POSLEDNÍ SLOVO PATŘÍ MNĚ DIAMANT práce s modelem E-U-R TŘÍFÁZOVÝ ROZHOVOR SNĚHOVÁ KOULE SKLÁDANKOVÉ UČENÍ KOSTKA
- Assessment methods (in Czech)
- Průběžná sdílení a diskuse, vytváření příprav a návrhů na využití, závěrečné kolokvium.
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2022/UEV_11