MPH_MVPS Marketingový výzkum - případové studie

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2011
Rozsah
0/1. 5 kr. k=3,0. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MPH_MVPS/01: každý lichý čtvrtek 18:00–19:35 VT203, K. Kašparová, A. Klapalová, R. Škapa
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/30
Jiné omezení: Předmět je přednostně určen studentům projektu EkoInkubátor.
Cíle předmětu
Předmět je úvodem do marketingového výzkumu a jeho metod. Studenti po jeho absolvování budou schopni:
- zpracovat plán výzkumu vzhledem k cílům
- zvolit vhodné metody a nástroje
- aplikovat základní a mírně pokročilé nástroje využívané v marketingovém výzkumu.
Osnova
  • 1. Marketingový výzkum - jako součást marketingového řízení
  • 2. Typy výzkumu
  • 3. Metody a nástroje se zaměřením na kvantitativní přístup
  • 4. Aplikace na případové studie.
Literatura
    povinná literatura
  • HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 9788073674854. info
    doporučená literatura
  • BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 176 s. ISBN 9788072484898. info
  • BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 176 s. ISBN 9788072484898. info
Výukové metody
Na seminářích bude stručně představen marketingový výzkum a jeho metody. Následně studenti v týmech zpracují samostatné úkoly - případové studie, kde aplikují poznatky z výuky a samostudia.
Metody hodnocení
Předmět je ukončen obhajobou případové studie - provedeného marketingového výzkumu.
Dopustí-li se student u zkoušky nedovoleného jednání jako je opisování, vynášení zadání testů, používání nedovolených pomůcek, jednání narušující průběh zkoušky a její objektivitu, přeruší učitel zkoušku a podle závažnosti přestupku udělí klasifikaci do ISu F, nebo FF, případně i FFF.
Informace učitele
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024.