ESF:KHMAEU Marketing v EU - Informace o předmětu
KHMAEU Marketing v EU
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2001
- Rozsah
- 16 hodin. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing v EU (DSMA) Výuka navazuje především na předmět Marketing. Hlavním záměrem je na praktických příkladech konkrétně poznat, pochopit a aplikovat specifika marketingových přístupů v prostředí Evropské unie. Jedná se zejména o chování zákazníka na trzích EU, marketingové strategie evropských firem, marketingovou komunikaci a její legislativní rámec v EU. Forma zkoušky: ústní
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (podzim 2001, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2001/KHMAEU