ESF:KHMAEU Marketing v EU - Informace o předmětu
KHMAEU Marketing v EU
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2004
- Rozsah
- 4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Pá 5. 11. 12:50–14:30 P102, Pá 19. 11. 14:35–16:15 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing v EU (DSMA) Výuka navazuje především na předmět Marketing. Hlavním záměrem je na praktických příkladech konkrétně poznat, pochopit a aplikovat specifika marketingových přístupů v prostředí Evropské unie. Jedná se zejména o chování zákazníka na trzích EU, marketingové strategie evropských firem, marketingovou komunikaci a její legislativní rámec v EU. Forma zkoušky: ústní
- Osnova
- 1. Specifika marketingu v EU. 2. Historické mezníky vývoje EU. 3. Instituce EU. 4. Podstata fungování jednotného vnitřního trhu. 5. Legislativní aspekty podnikání v EU. 6. Marketingové plánování a marketingové strategie na trzích EU. 7. Marketingové prostředí EU. 8. Specifika marketingového výzkumu na trzích EU. 9. Produkt a produktová politika. 10.Cena a cenová politika. 11. Distribuce a volba distribučních kanálů. 12. Komunikace a komunikační mix.
- Literatura
- KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v Evropské unii. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, 111 s. ISBN 80-210-3072-0. info
- Metody hodnocení
- připuštění ke zkoušce předpokládá zpracování 4 seminárních prací zkouška: krátký písemný test a ústní zkouška
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2004/KHMAEU