KHMAEU Marketing v EU

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2003
Rozsah
4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
Pá 26. 9. 14:35–16:15 P304, Pá 21. 11. 12:50–14:30 P304
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing v EU (DSMA) Výuka navazuje především na předmět Marketing. Hlavním záměrem je na praktických příkladech konkrétně poznat, pochopit a aplikovat specifika marketingových přístupů v prostředí Evropské unie. Jedná se zejména o chování zákazníka na trzích EU, marketingové strategie evropských firem, marketingovou komunikaci a její legislativní rámec v EU. Forma zkoušky: ústní
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008.