ESF:KHMAEU Marketing v EU - Informace o předmětu
KHMAEU Marketing v EU
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2003
- Rozsah
- 4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Pá 26. 9. 14:35–16:15 P304, Pá 21. 11. 12:50–14:30 P304
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management (program ESF, B-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing v EU (DSMA) Výuka navazuje především na předmět Marketing. Hlavním záměrem je na praktických příkladech konkrétně poznat, pochopit a aplikovat specifika marketingových přístupů v prostředí Evropské unie. Jedná se zejména o chování zákazníka na trzích EU, marketingové strategie evropských firem, marketingovou komunikaci a její legislativní rámec v EU. Forma zkoušky: ústní
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2003/KHMAEU