PrF:MV711Zk Úvod do marketingu - Informace o předmětu
MV711Zk Úvod do marketingu
Právnická fakultapodzim 2004
- Rozsah
- 1/0. 2 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Martina Crhová - Rozvrh
- každý sudý čtvrtek 18:15–19:45 140
- Předpoklady
- NOW( MV711Z Marketing sem ) || MV711Z Marketing sem
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50 - Mateřské obory/plány
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
- Literatura
- Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
- Metody hodnocení
- Požadavky udělení zápočtu: docházka, test, seminární práce. Zkouška probíhá formou písemného testu.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2004/MV711Zk