PdF:ZS1MK_AD4B Didaktika 2 - Informace o předmětu
ZS1MK_AD4B Didaktika 2 - AJ
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/0/2. 24 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1MK_AD4B/OS01: Pá 22. 2. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 1. 3. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 8. 3. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 15. 3. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 22. 3. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 29. 3. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 5. 4. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 12. 4. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 26. 4. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 3. 5. 8:00–9:50 učebna 65, Pá 10. 5. 8:00–9:50 učebna 65, I. Hrozková
- Předpoklady
- ZS1MK_AD4A Didaktika AJ && ZS1BK_ASZK Souborná zkouška AJ
Didaktika 1 passed. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základních škol (program PdF, C-CV)
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Modern primary school English teacher and his/her methods in teaching English to young learners. At the end of the course the students should be able to prepare a creative, logical and balanced lesson plan. Students should interpret the acquired knowledge as well as make deductions based on it.
- Výstupy z učení
- Students understand specific needs of young language learners. Students know and use classroom language and instructions at adequate level. Students are able to design adequate types of activities for young learners. Students understand and apply theoretical principles into their teaching. Students reflect on their experience and develop their professional competences. Students give and get feedback and react positively to it. Students link the theory to the activities they keep in their teaching portfolios and explain teaching principles.
- Osnova
- 1-2) Řečové dovednosti: mluvení. 3-4) Řečové dovednosti: čtení. 5-6) Řečové dovednosti: psaní. 7-8) Slovní zásoba. 9-10) Gramatika u žáků mladšího školního věku. 11-12) Výuka výslovnosti.
- Literatura
- READ, Carol. 500 activities for the primary classroom. First published. Oxford: Macmillan Education, 2007, 320 s. ISBN 9781405099073. info
- SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí : praktická příručka aktivit a jazyka pro komunikaci ve třídě. Edited by Dana Hurtová, Translated by Martin Prošek. Oxford: Oxford University Press, 2006, viii, 150. ISBN 0194422666. info
- PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180. ISBN 0194422070. info
- DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- DUNN, Opal. Beginning English with young children. Edited by Monica Vincent - Roger H. Flavell. London: Macmillan Publishing, 1983, vi, 89 s. ISBN 0-333-33307-1. info
- Výukové metody
- class discussions,presentations, workshop, readings, homework
- Metody hodnocení
- 1 Active participation in lessons is expected. 2 Microteaching. 3 2 reflective letters. 4 Portfolio and oral interviews. 5 Contributions to moodlinka.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Poznámka k zápisu předmětu: M Učitelství pro 1. st. ZŠ mgr. kombinované PdF, M-ZS5: Předmět je určen studentům, kteří složili SoZK a připravují se na SZZ z AJ C Učitelství pro 1. stupeň ZŠ CŽV rozš. PdF, C-CV: Předmět je určen absolventům oboru anglický jazyk, SZZ se neskládá.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Informace k zápisu jsou v Informacích učitele v sylabu.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/ZS1MK_AD4B