PdF:FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A - Informace o předmětu
FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A
Pedagogická fakultapodzim 2012
- Rozsah
- 0/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (pomocník) - Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJBP_JC5A/01: St 16:40–17:25 učebna 24, P. Suquet
FJBP_JC5A/02: Út 13:55–14:40 učebna 3, P. Suquet - Předpoklady
- (( FJBP_JC1A Jazyková cvičení 1A && FJBP_JC1B Jazyková cvičení 1B )|| FJ2BP_JC1 Jazyková cvičení 1 ) && (( FJBP_JC2A Jazyková cvičení 2A && FJBP_JC2B Jazyková cvičení 2B )|| FJ2BP_JC2 Jazyková cvičení 2 )&& (( FJBP_JC3A Jazyková cvičení 3A && FJBP_JC3B Jazyková cvičení 3B )|| FJ2BP_JC3 Jazyková cvičení 3 )&& (( FJBP_JC4A Jazyková cvičení 4A && FJBP_JC4B Jazyková cvičení 4B )|| FJ2BP_JC4 Jazyková cvičení 4 ) && NOW( FJBP_JC5B Jazyková cvičení 5B )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu prohloubení komunikativní kompetence studentů na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti si upěvňují osvojené komunikativní kompetence (lingvistické, sociolingvistické a pragmatické). Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat veškerou gramatiku probíranou v rámci celého studia v praxi.
- Osnova
- Práce s vybranými texty.
- Literatura
- LESCURE, Richard. Dalf C1/C2 : 250 activités. Paris: CLE International, 2007, 287 s. ISBN 9782090352320. info
- BAZOU, V. , BRILLANT, C., RACINE, R., SCHENKER, J. Édito. Paris: Didier, 2010. ISBN 9782278066575.
- MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
- RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
- SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
- Náhradní obsah: CADIOT-CUEILLERON, Grammaire Exerçons-nous 350 exercices niveau supérieur 1. Hachette, 1992. 175s, ISBN 2-01-016289-7
- Náhradní obsah: BEAUJEU – CARLIER, Grammaire Exerçons-nous 350 exercices niveau supérieur 2. Hachette, 1991. 159s, ISBN 2-01-016291-9
- Výukové metody
- Compréhension écrite (correction grammaticale...), compréhension orale
- Metody hodnocení
- Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70% úspěšnosti.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Informace učitele
- A titre indicatif, voici les points qui seront abordés : - les déterminants - les relatifs - les prépositions - les adverbes - les temps passés - le subjonctif (présent et passé) - la concordance des temps - les relations logiques
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2012/FJBP_JC5A