FF:AJ22073 Jazyk v reklamě - Informace o předmětu
AJ22073 Jazyk v reklamě
Filozofická fakultapodzim 2004
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. (plus 2 za zk). Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc. (přednášející)
- Garance
- Jeffrey Alan Vanderziel, B.A.
Katedra anglistiky a amerikanistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Michaela Hrazdílková - Rozvrh
- Po 11:40–13:15 32
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Anglicky psaná reklama z různých zdrojů (noviny, televize, propagační materiál apod.) jako specifický druh komunikace je předmětem sociolingvistického rozboru na základě jazykových funkcí, především funkce konativní (přesvědčovací a manipulativní), funkce expersivní (subjektivní modalita) a funkce sdělovací (míra informativnosti v reklamě). Anglicky psaná reklama se také systematicky porovnává s českým územ.
- Osnova
- Anglicky psaná reklama z různých zdrojů (noviny, televize, propagační materiál apod.) jako specifický druh komunikace je předmětem sociolingvistického rozboru na základě jazykových funkcí, především funkce konativní (přesvědčovací a manipulativní), funkce expersivní (subjektivní modalita) a funkce sdělovací (míra informativnosti v reklamě). Anglicky psaná reklama se také systematicky porovnává s českým územ.
- Literatura
- THOMAS, Jenny. Meaning in interaction : an introduction to pragmatics. Harlow: Longman, 1995, xii, 224. ISBN 0582291518. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován jednou za dva roky.
- Statistika zápisu (podzim 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2004/AJ22073