FF:UEV_11 RWCT v estetické výchově - Informace o předmětu
UEV_11 Aplikace programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) v předmětu estetická výchova
Filozofická fakultapodzim 2019
- Rozsah
- 1/1. 4 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- PhDr. Libor Kyncl (přednášející)
- Garance
- Mgr. Jan Špaček
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Jitka Leflíková
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta - Rozvrh
- každý sudý čtvrtek 10:00–13:40 N21
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40 - Mateřské obory/plány
- Učitelství estetické výchovy pro střední školy (program FF, N-SS) (3)
- Cíle předmětu
- Student: - aktivně se zapojuje do činností během semináře -vyzkouší si sadu metod aktivního učení a kritického myšlení, které je možné zařazovat do jednotlivých fází třífázového modelu procesu výuky a vhodně je kombinovat -promýšlí třífázový model procesu učení jako pomůcku pro efektivní plánování procesu řízeného učení ve škole; argumentuje pro metody aktivního učení -doplňuje metody semináře svými vlastními náměty a adaptacemi -plánuje zavádění těchto metod do školní praxe
- Osnova
- Velmi rámcová program našich setkání bude závislý hlavně na naší potřebě reflektovat průběh jenotlivých metod...: Myšlenková mapa- práce více skupin (15 min na práci) s několika otázkami: V čem vidíme výhody frontálního vyučování? V čem mohou být výhody skupinové práce žáků? Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů/Co může zefektivnit výuku? Co si vybavujeme pod pojmem kritické myšlení PĚTILÍSTEK ALFA BOX INSERT konstruktivistický model E-U-R KOOPERATIVNÍ BINGO DVOJITÝ ZÁPISNÍK, POSLEDNÍ SLOVO PATŘÍ MNĚ DIAMANT práce s modelem E-U-R TŘÍFÁZOVÝ ROZHOVOR SNĚHOVÁ KOULE SKLÁDANKOVÉ UČENÍ KOSTKA
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2019/UEV_11