ESF:MPH_MVPS Marketingový výzkum - Informace o předmětu
MPH_MVPS Marketingový výzkum - případové studie
Ekonomicko-správní fakultajaro 2013
- Rozsah
- 1/3. 7 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- Čt 18:00–19:35 P303
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MPH_MVPS/02: Pá 11:05–12:45 VT204, K. Kašparová, A. Klapalová, R. Škapa
MPH_MVPS/03: Pá 12:50–14:30 VT204, K. Kašparová, A. Klapalová, R. Škapa - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 70 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/70, pouze zareg.: 0/70, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/70 - Mateřské obory/plány
- Podniková ekonomika a management (program ESF, M-EKM)
- Podniková ekonomika a management (program ESF, N-EKM)
- Cíle předmětu
- Předmět je úvodem do marketingového výzkumu a jeho metod. Studenti po jeho absolvování budou schopni:
- zpracovat plán výzkumu vzhledem k cílům
- zvolit vhodné metody a nástroje
- aplikovat základní a mírně pokročilé nástroje využívané v marketingovém výzkumu. - Osnova
- 1. Marketingový výzkum - jako součást marketingového řízení
- 2. Typy výzkumu
- 3. Metody a nástroje se zaměřením na kvantitativní přístup
- 4. Zpracování případové studie.
- Literatura
- povinná literatura
- KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276. URL info
- HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 9788073674854. info
- doporučená literatura
- Wiley International Encyclopedia of Marketing. Edited by Jagdish N. Sheth - Naresh K. Malhotra. Malden: Wiley, 6 sv. ISBN 9781444316568. info
- MALHOTRA, Naresh K. Marketing research : an applied orientation. 6th ed., Global edition. Boston: Pearson, 2010, 929 s. ISBN 9780136094234. info
- BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 176 s. ISBN 9788072484898. info
- HAIR, Joseph F., Robert P. BUSH a David J. ORTINAU. Marketing research : within a changing information environment. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill, 2006, xxvii, 700. ISBN 0072830875. info
- Výukové metody
- Na přednáškách bude stručně představen marketingový výzkum, jeho metody a nástroje a také praktická doporučení vztahující se k realizaci výzkumu. V rámci seminářů studenti zpracují v týmech marketingový výzkum, ve kterém aplikují poznatky z výuky a samostudia.
- Metody hodnocení
- Podmínkou ukončení předmětu je získání minimálně 60 % bodů v testu teoretických poznatků a současně získání známky A-E ze seminární práce. Konečné hodnocení je stanoveno váženým průměrem známek ze závěrečného testu (váha 0,33) a seminární práce (váha 0,67).
Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2013/MPH_MVPS