ESF:MPH_MVPS Marketingový výzkum - Informace o předmětu
MPH_MVPS Marketingový výzkum - případové studie
Ekonomicko-správní fakultajaro 2017
- Rozsah
- 1/3/0. 7 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Kristína Babíková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící)
Ing. Anida Krajina, Ph.D. (cvičící)
doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- Čt 12:50–14:30 P104
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MPH_MVPS/02: Pá 11:05–12:45 VT204, K. Kašparová, R. Škapa - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 70 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/70, pouze zareg.: 0/70, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/70 - Mateřské obory/plány
- Podniková ekonomika a management (program ESF, M-EKM)
- Podniková ekonomika a management (program ESF, N-EKM)
- Cíle předmětu
- Předmět je úvodem do marketingového výzkumu a jeho metod. Studenti po jeho absolvování budou schopni:
- zpracovat plán výzkumu vzhledem k cílům
- zvolit vhodné metody a nástroje
- aplikovat základní a mírně pokročilé nástroje využívané v marketingovém výzkumu. - Osnova
- 1. Marketingový výzkum - jako součást marketingového řízení
- 2. Typy výzkumu
- 3. Metody a nástroje se zaměřením na kvantitativní přístup
- 4. Zpracování případové studie.
- Literatura
- povinná literatura
- KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 9788024735276. URL info
- HAIR, Joseph F., Robert P. BUSH a David J. ORTINAU. Marketing research : within a changing information environment. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill, 2006, xxvii, 700. ISBN 0072830875. info
- doporučená literatura
- Wiley International Encyclopedia of Marketing. Edited by Jagdish N. Sheth - Naresh K. Malhotra. Malden: Wiley, 6 sv. ISBN 9781444316568. info
- BEDNARČÍK, Zdeněk. Marketingový výzkum. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita, 2008, 176 s. ISBN 9788072484898. info
- MALHOTRA, Naresh K. Marketing research : an applied orientation. 6th ed., Global edition. Boston: Pearson, 2010, 929 s. ISBN 9780136094234. info
- HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s. ISBN 9788073674854. info
- Marketing analytics :data-driven techniques with Microsoft Excel. Edited by Wayne L. Winston. 1 online r. ISBN 9781118417300. info
- Výukové metody
- Na přednáškách bude stručně představen marketingový výzkum, jeho metody a nástroje a také praktická doporučení vztahující se k realizaci výzkumu. V rámci seminářů studenti zpracují v týmech marketingový výzkum, ve kterém aplikují poznatky z výuky a samostudia.
- Metody hodnocení
- Podmínkou ukončení předmětu je získání minimálně 60 % bodů v testu teoretických poznatků a současně získání známky A-E ze seminární práce. Konečné hodnocení je stanoveno váženým průměrem známek ze závěrečného testu (váha 33 %), průběžné verze POTu (25 %) a finální podoby POTu (42 %).
Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Přednášky jsou dostupné online a ze záznamu. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2017/MPH_MVPS