PdF:SP4MK_S4c1 Specializace 4c1 - Informace o předmětu
SP4MK_S4c1 Specializace: Edukace jedinců s poruchami chování 1
Pedagogická fakultajaro 2012
- Rozsah
- 0/0/3.3. 40 hodin. 16 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh
- Pá 2. 3. 8:00–14:20 učebna 51, So 24. 3. 8:00–14:20 učebna 51, Pá 30. 3. 8:00–14:20 učebna 51, Pá 27. 4. 8:00–14:20 učebna 51, Pá 18. 5. 8:00–14:20 učebna 51
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 37 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s koncepty intervence u dětí a žáků s poruchami chování. Na konci tohoto kurzu bude student schopen aplikovat teoretické koncepty v intervenci.
- Osnova
- 1. Intervence ve výchovně vzdělávacím procesu etopedie, úkoly, formy naplňování cílů intervence 2. Intervence jako podpora, pravidla intervence 3. Principy a zásady intervence, intervence individuální, skupinová 4. Tradiční koncepční přístupy k intervenci 5. Krizová intervence 6. Intervence ve školním prostředí, intervence při výuce 7. Základní metody intervence.
- Literatura
- Krizová intervence. Edited by Daniela Vodáčková. 1. vyd. Praha: Portál, 2002, 543 s. ISBN 80-7178-696-9. info
- Výukové metody
- Teoreticá příprava. Interakticní diskuse ve výuce. Prezentace projektu.
- Metody hodnocení
- Diskuse v hodině, skupinové projektky, závěrečný (skupinový) projekt.
- Informace učitele
- http://www.ped.muni.cz/wsedu
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Zapisují pouze studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu SZZ ze specializace etopedie.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2012/SP4MK_S4c1