ZS1MK_AD4B Didaktika 2 - AJ

Pedagogická fakulta
jaro 2017
Rozsah
0/0/2. 24 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ZS1MK_AD4B/OS01: Pá 24. 2. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 3. 3. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 10. 3. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 17. 3. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 24. 3. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 31. 3. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 7. 4. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 21. 4. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 28. 4. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 5. 5. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 12. 5. 11:10–12:50 učebna 38, Pá 19. 5. 11:10–12:50 učebna 38, I. Hrozková
Předpoklady
ZS1MK_AD4A Didaktika AJ && ZS1BK_ASZK Souborná zkouška AJ
Didaktika 1 passed.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Modern primary school English teacher and his/her methods in teaching English to young learners. At the end of the course the students should be able to prepare a creative, logical and balanced lesson plan. Students should interpret the acquired knowledge as well as make deductions based on it.
Osnova
  • 1 Teaching writing 2 Teaching vocabulary 3 Planning your work. 4 Teaching grammar 5 Teaching pronunciation 6 Storytelling 7 Songs and poems 8 Motivation and interest 9 Childrens literature, picture books. 10 Drama activities 11 Teaching culture 12 Teaching practice
Literatura
  • READ, Carol. 500 activities for the primary classroom. First published. Oxford: Macmillan Education, 2007, 320 s. ISBN 9781405099073. info
  • SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí : praktická příručka aktivit a jazyka pro komunikaci ve třídě. Edited by Dana Hurtová, Translated by Martin Prošek. Oxford: Oxford University Press, 2006, viii, 150. ISBN 0194422666. info
  • PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006, xii, 180. ISBN 0194422070. info
  • DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
  • SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
  • DUNN, Opal. Beginning English with young children. Edited by Monica Vincent - Roger H. Flavell. London: Macmillan Publishing, 1983, vi, 89 s. ISBN 0-333-33307-1. info
Výukové metody
class discussions,presentations, workshop, readings, homework
Metody hodnocení
1 Active participation in lessons is expected. 2 Microteaching. 3 2 reflective letters. 4 Portfolio and oral interviews. 5 Contributions to moodlinka.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Poznámka k zápisu předmětu: M Učitelství pro 1. st. ZŠ mgr. kombinované PdF, M-ZS5: Předmět je určen studentům, kteří složili SoZK a připravují se na SZZ z AJ C Učitelství pro 1. stupeň ZŠ CŽV rozš. PdF, C-CV: Předmět je určen absolventům oboru anglický jazyk, SZZ se neskládá.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Informace k zápisu jsou v Informacích učitele v sylabu.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022.