PdF:AJ5505 Jak na stereotypy ve škole - Informace o předmětu
AJ5505 Jak na stereotypy ve škole
Pedagogická fakultajaro 2025
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Mgr. Gabriela Oaklandová (cvičící)
Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- B2-C2 according to SERRJ
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25 - Mateřské obory/plány
- předmět má 26 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- The subject aims to discuss some issues that Czech education might find challenging. Through reflection, discussion, cooperation and listening to/discussing matters with guest speakers, students will be given the opportunity to think about these issues and about the different angles these might be approached from, within or outside the system.
- Výstupy z učení
- Through reflection, discussion, cooperation and listening to/discussing matters with guest speakers, students will be given the opportunity to think about these issues and about the different angles these might be approached from, within or outside the state system.
- Osnova
- 1st block: Introduction + Getting to know each other + A lead-in 2nd block: Freedom and guidance 3rd block: Student preparation for blocks 4 and 5 4th block: Communication, Respect goes both ways 5th block: Unschooling 6th block: Students present the results of their work
- Literatura
- doporučená literatura
- NOVÁČKOVÁ, Jana. Mýty ve vzdělávání : o škodlivosti některých zaběhaných představ o učení, škole a výchově : výchova a vzdělávání pro 21. století. Kroměříž: Spirála, 2001, 43 s. ISBN 809018734X. info
- Výukové metody
- individual work, group work, learning centres, discussions, discussions with guests, self-reflection, presentations
- Metody hodnocení
- 1. Active participation BEFORE the lessons and in the lessons. 2. Journal. 3. Presentation.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=2616
The syllabus of this subject might change as it depends on a) the students´ mutual decision to include topics that they find challenging b) guest speakers available in the particular semester. - Studijní opora
- http://moodlinka.ics.muni.cz/course/view.php?id=2616
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: odpolední blok 14.00-19.00, sobota 24. února a sobota 11. května 2024.
- Statistika zápisu (jaro 2025, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2025/AJ5505