VIKBB09 Základy marketingu

Filozofická fakulta
jaro 2005
Rozsah
1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Pavla Kánská
Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Iva Dušová
Rozvrh
Po 8:20–9:55 1
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.