FF:VIKBB09 Základy marketingu - Informace o předmětu
VIKBB09 Základy marketingu
Filozofická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Olga Zbranek Biernátová (přednášející)
Bc. Dana Peňázová (pomocník) - Garance
- Ing. Zdeněk Kadlec, Dr.
Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Marie Hradilová
Dodavatelské pracoviště: Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Út 17:30–19:05 C11
- Předpoklady
- Předmět je určen pro denní bakalářské studenty oboru Informační studia a knihovnictví.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50 - Mateřské obory/plány
- Informační studia a knihovnictví (program FF, B-IS) (2)
- Informační studia a knihovnictví (program FF, N-IS) (2)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
vytvořit marketingovou strategii a mix pro neziskovou organizaci i komerční firmu;
znát principy marketingového výzkumu a jeho využití;
znát různé marketingové metody a možnosti využití;
na základě nabytých znalostí aplikovat marketingové nástroje do praxe;
využít marketingové myšlení pro řešení problémů organizace. - Osnova
- Tématický plán přednášek
- 1. Základy marketingu, marketingový výzkum, behaviorální marketing, plánování kampaní, ROI
- 2. Branding, positioning, konkurenční výhoda
- 3. Sales promotion, personal selling, marketing služeb, affiliate marketing
- 4. Direct marketing
- 5. Reklamní média
- 6. Public Relation
- 7. Vizuální komunikace, design
- 8. Online marketing
- 9. Social media marketing
- 10. Virální marketing, meme marketing
- 11. Guerilla marketing, flash mob
- 12. Best practise
- Literatura
- doporučená literatura
- KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 9788024742083. info
- Výukové metody
- Teoretická příprava;
diskuse ve skupinách. - Metody hodnocení
- Zpracování slovníkového hesla a referátu k zadané knize;
písemný test. - Informace učitele
- Přednášky probíhají obsahově podle uvedených tématických okruhů.
The content of lectures follows the above-mentioned topical blocks. - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (jaro 2013, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2013/VIKBB09