PřF:JAZ02 English for Geographers II - Course Information
JAZ02 English for Geographers II
Faculty of ScienceSpring 2005
- Extent and Intensity
- 0/2. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Hana Ševečková, M.A. (lecturer)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Věra Hranáčová (lecturer)
PhDr. Hana Němcová (lecturer)
Mgr. Milada Pavlovová, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Language Centre, Faculty of Science Division – Language Centre
Contact Person: JUDr. Helena Sýkorová - Timetable of Seminar Groups
- JAZ02/01: Wed 14:00–15:50 J3, E. Čoupková
JAZ02/02: Thu 9:00–10:50 J3, E. Čoupková
JAZ02/03: Wed 14:00–15:50 J2, H. Ševečková
JAZ02/04: Thu 7:00–8:50 Z3, H. Ševečková - Prerequisites (in Czech)
- Znalost anglického jazyka na středoškolské úrovni.
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- there are 13 fields of study the course is directly associated with, display
- Course objectives (in Czech)
- Cíl: Rozvinout u studentů akademické dovednosti nezbytné ke studiu cizojazyčné odborné literatury, což umožní studentům přístup k nejnovějším poznatkům v jejich oboru.
- Syllabus (in Czech)
- Obecné cíle: 1. rozvinout čtecí dovednosti tak, aby studenti dovedli pracovat s cizojazyčným autentickým odborným textem 2. rozvinout mluvní dovednosti tak, aby studenti dovedli komunikovat v běžných životních situacích 3. rozvinout poslechové dovednosti tak, aby studenti rozuměli slyšenému textu z oblastí každodenního života 4. rozvinout dovednost psát tak, aby studenti dovedli sestavit žánry (typy textů) potřebné pro jejich budoucí praxi 5. zopakovat a prohloubit znalost gramatiky v nových kontextech Obecné úkoly: 1) Studenti se naučí: * zběžně prohlédnout text a pochopit jeho celkový význam (skimming) * vyhledat v textu specifické informace (scanning), * formulovat hlavní myšlenku textu * rozlišit obecná tvrzení a podpůrné argumenty * rozlišit deduktivní a induktivní myšlenkové postupy * rozlišit fakta a názory * uvědomit si vztahy mezi myšlenkami v textu * rozlišit podstatné informace od nepodstatných * usuzovat, dovozovat z textu * shrnovat podstatné informace 2) jak sdělit informace o sobě, o svém studiu a univerzitě, jak definovat, klasifikovat a srovnávat 3) jak pochopit celkový význam slyšeného i specifickou informaci 4) jak napsat životopis, vyplnit formulář žádosti 5) upevní si znalost gramatiky Hodnocení: 1 písemný zápočtový test
- Literature
- Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
- Assessment methods (in Czech)
- Výuka v každém semestru zakončena zápočtem - podmínkou je úspěšné vykonání zápočtového testu a 85% přítomnost ve výuce.
- Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Spring 2005, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/sci/spring2005/JAZ02