Kód |
Název |
Garant |
Ukončení |
Rozsah |
Kreditů |
Profilace |
Povinnost |
FF:ARTS003 | K aktuálním otázkám současné kultury, především hudby a divadla |
M. Štědroň | k |
0/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_01a | Úvod do hudební vědy |
P. Macek | zk |
1/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_01b | Hudební historiografie |
M. Bek | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_04 | Hudební nauka |
J. Perutková | k |
0/2/0 | 2 |
- |
PV |
FF:HV_05a | Harmonie I. |
J. Perutková | k |
1/1/0 | 2 |
- |
PV |
FF:HV_06 | Kontrapunkt |
M. Štědroň | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_07 | Hudební akustika |
P. Kalina | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_08 | Intonace |
J. Perutková | k |
0/1/0 | 1 |
- |
PV |
FF:HV_09 | Sluchová analýza |
J. Perutková | k |
0/1/0 | 1 |
- |
PV |
FF:HV_103 | Metodologie hudební vědy |
M. Bek | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:HV_105b | Muzikologická exkurze |
P. Macek | z |
0/0/0 20 hodin s odborným výkladem či dohledem v rámci zvoleného typu exkurze. | 2 |
- |
PV |
FF:HV_15a | Collegium musicum - smíšený sbor |
M. Flašar | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_15b | Collegium musicum - mužský sbor |
M. Flašar | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_15c | Collegium musicum - orchestr |
M. Flašar | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_15d | Collegium musicum - komorní sbor |
V. Maňas | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_15e | Collegium musicum - klavír pro muzikology |
M. Flašar | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_22 | Hudební formy |
M. Flašar | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_307 | Česká hudební kultura 1945 - 1972 |
V. Pantůček | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_49 | Ruská opera 19.a 20. století |
M. Štědroň | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_54 | Dějiny hudební teorie |
L. Spurný | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_553 | Četba textů k hudební estetice a teorii |
L. Spurný | z |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_57 | Česká hudební terminologie 14. - 19. století |
M. Štědroň | k |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_62 | Opera - syntéza žánrů |
M. Štědroň | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_700a | Hudebně lexikografický seminář I. |
P. Macek | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_700b | Hudebně lexikografický seminář II. |
P. Macek | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_702a | Teorie a dějiny rockové hudby I. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_702b | Teorie a dějiny rockové hudby II. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_704a | Vokální praktikum - od chorálu k renesanci I. |
V. Maňas | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_704b | Vokální praktikum - od chorálu k renesanci II. |
V. Maňas | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_705 | Vítězslav Novák a jeho škola |
L. Spurný | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_707 | Od opery k musicalu |
M. Štědroň | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_714a | Alois Hába a jeho škola |
L. Spurný | zk |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_719a | Úvod do studia world music I. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_719b | Úvod do studia world music II. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_728 | Hudebně dramatická tvorba L. Janáčka |
J. Zahrádka | k |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_732 | Operní dramaturgie |
J. Zahrádka | k |
1/1 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_741a | Teorie a dějiny populární hudby I. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_741b | Teorie a dějiny populární hudby II. |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_749 | Hudba a liturgie |
V. Maňas | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_785 | Ferruccio Busoni |
L. Spurný | k |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_806a | Dějiny hudby: 20. století A |
M. Flašar | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:HV_806b | Dějiny hudby: 20. století - poslechový seminář |
M. Flašar | k |
0/2/0 | - |
- |
PV |
FF:HV_807 | Hudba v českých dějinách do konce 18. století |
J. Perutková | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:HV_807a | Hudba v českých dějinách - poslechový seminář |
V. Maňas | k |
0/2/0 | 1 |
- |
PV |
FF:HV_808 | Hudba v českých dějinách (19. a 20. století) |
J. Zahrádka | zk |
1/1/0 | 3+1 |
- |
PV |
FF:HV_808a | Hudba v českých dějinách II - poslechový seminář |
M. Flašar | k |
0/2/0 | 1 |
- |
PV |
FF:HV_811 | Centrum a periferie - proměny hudebního provozu v 15.-17. století |
V. Maňas | k |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_812 | Vokálně instrumentální formy vrcholného baroka |
J. Perutková | k |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:HV_98a | Seminář "Život a dílo Leoše Janáčka" I. |
J. Zahrádka | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:MVKU_04 | Umění v současné společnosti (mimořádné přednášky) |
F. Svoboda | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:MVKU_05 | Metody, systémy a organizace uměleckého provozu |
F. Svoboda | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:MVK_06 | Kulturní politika |
P. Macek | k |
2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:MVK_13 | Autorské právo pro management kultury |
V. Pantůček | z |
0/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:MVK_14 | Marketingová komunikace I. |
V. Pantůček | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:MVK_15 | Marketingová komunikace II. |
V. Pantůček | k |
0/2/0 | 4 |
- |
PV |
FF:MVK_21 | Infrastruktura umění -provoz umění a jeho podmínky |
V. Pantůček | k |
1/1 | 4 |
- |
PV |
FF:MVK_22 | Infrastruktura umění - hodnocení uměleckých procesů a jejich dopadů z hlediska managmentu. |
V. Pantůček | k |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:MVK_23 | Sociologický výzkum v umění a kultuře |
M. Bek | k |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:MVK_25 | Kapitoly z dějin kulturních institucí |
F. Svoboda | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_122 | Kulturní historie českých zemí v letech 1890-1938 |
M. Jeřábek | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_127 | Středoevropská kavárna - zastavárna času nebo horká postel revoluce? |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_129 | Gentleman-fikce nebo reálný společenský typ? České společenské a umělecké časopisy let 1890-1938 |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_132b | Kulturní historie pro uměnovědná studia II. |
M. Štědroň | zk |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_133 | Reprezentace šlechty - kultura a umění ve střední Evropě 18. století |
T. Jeřábek | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_136 | Ut pictura poesis - propojování výtvarného umění a literatury |
T. Jeřábek | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_140 | Kulturní dějiny Brna v době Rakouska - Uherska a první republiky |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_151a | Osobnosti českého a světového designu I. |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_151b | Osobnosti českého a světového designu II. |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_178 | Zahradní architektura a krajinářská tvorba |
D. Koudelková | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_183 | Falešné uskutečňování umění: plakát a reklamní grafika do poloviny 20. století |
H. Maňasová Hradská | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_184 | Reklama jako kulturní fenomén druhé poloviny 20. století |
H. Maňasová Hradská | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_191 | Kapitoly z dějin uměleckého řemesla |
D. Koudelková | zk |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_192 | Kapitoly z dějin užitého umění a designu |
D. Koudelková | zk |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_40 | Uměnovědný biograf I. |
J. Špaček | zk |
0/3/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_41 | Uměnovědný biograf II. |
J. Špaček | zk |
0/3/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_57 | Kapitoly z dějin světové jazzové hudby |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_58 | Výtvarná kultura secese |
A. Filip | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_61 | Kapitoly z dějin české jazzové hudby |
P. Macek | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_66 | Romantika a její dědicové |
J. Střítecký | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_68 | Co postmoderna je - a co není |
J. Střítecký | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_81 | Středoevropská centra výtvarné kultury v 19. a 20. století |
A. Filip | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_82 | Výtvarná kultura Brna I. |
A. Filip | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_92 | Prerafaelité |
A. Filip | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_94 | Výtvarná kultura Brna II. |
A. Filip | k |
2/0/0 | 4 |
- |
PV |
FF:SUS_98 | Proměny současného výtvarného umění I. |
R. Horáček | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:SUS_99 | Proměny současného výtvarného umění II. |
R. Horáček | k |
2/0/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_BM_005 | Documents of Presence and Experience I. Process and Structure |
J. Helia DeFelice | z |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_BM_011 | Art & Cybernetics |
J. Horáková | z |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_BM_013 | Sound Poetry |
J. Horáková | z |
2/0/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_005 | Kyberkultura |
J. Macek | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_006 | Vizuální kultura |
J. Cseres | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_009 | Kánon umění nových médií. The best of new media art I |
J. Horáková | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_010 | Kánon umění nových médií. The best of new media art II |
J. Horáková | zk |
0/2/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_011 | New Media Art I |
J. Horáková | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_012 | New Media Art II |
J. Horáková | zk |
1/1/0 | 5 |
- |
PV |
FF:TIM_B_019 | Vizuální kompozice v čase I |
F. Cenek | z |
1/1/0 přednáška+individuální výuka. | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_020 | Vizuální kompozice v čase II |
F. Cenek | zk |
1/1/0 přednáška+individuální výuka. | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_021 | Filmology. Jazyk filmu a nová média I |
M. Kupková | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_022 | Filmology. Jazyk filmu a nová média II |
M. Kupková | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_023 | Videology. Umění pohyblivých obrazů I |
P. Míčová | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_024 | Videology. Umění pohyblivých obrazů II |
P. Míčová | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_031 | Artificial Life Art |
M. Ivičič | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_033 | Artgorithms: Algoritmické umění – teorie |
T. Staudek | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_035 | Mezní druhy umění: česká a slovenská scéna |
V. Pantůček | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_036 | Vysvobození zvuku z pout hudby |
V. Pantůček | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_037 | Metody studia audiokultur: teorie a praxe |
F. Johánek | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_038 | Umělecký a filozofický odkaz M. Duchampa a J. Cage |
J. Cseres | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_B_039 | Média a jejich praxe |
M. Flašar | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_B_041 | Public Relations – teorie pro praxi |
P. Míčová | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_001 | Od elektronické hudby k live coding performance I |
M. Flašar | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:TIM_M_002 | Od elektronické hudby k live coding performance II |
M. Flašar | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:TIM_M_003 | New Media Art Obsessions I |
J. Horáková | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:TIM_M_004 | New Media Art Obsessions II |
J. Horáková | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:TIM_M_005 | Sociální teorie nových médií |
J. Macek | zk |
1/1/0 | 6 |
- |
PV |
FF:TIM_M_010 | Názorová publicistika |
J. Horáková | z |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_M_011 | Softwarové prototypování audiovizuálního díla I |
T. Hrůza | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_012 | Softwarové prototypování audiovizuálního díla II |
T. Hrůza | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_M_013 | Záznam–partitura–instrukce |
V. Pantůček | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_014 | Počítačová hudba |
P. Haas | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_015 | Počítačová hudba–praxe |
P. Haas | z |
0/2/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_016 | Software Art |
J. Horáková | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_M_017 | Kurátorství: příběh profese |
M. Kupková | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_018 | Kurátorství: společenské souvislosti a praktické aspekty |
M. Kupková | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_019 | Nová média v galerii |
J. Horáková | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_021 | Novodobé interpretační přístupy k uměleckému dílu I |
J. Cseres | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_M_022 | Novodobé interpretační přístupy k uměleckému dílu II |
J. Cseres | zk |
1/1/0 | 4 |
- |
PV |
FF:TIM_M_023 | Analýza performativity |
T. Ruller | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:TIM_M_024 | Teorie performativity |
T. Ruller | z |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
FF:mvk_28 | Kulturní krajina |
F. Svoboda | k |
1/1/0 | 3 |
- |
PV |
|
|
|
|
|
469 kreditů |
|
|