FSS:POL505 Teorie a koncepty marketingu - Informace o předmětu
POL505 Teorie a koncepty politického marketingu
Fakulta sociálních studiípodzim 2016
- Rozsah
- 1/1/0. 7 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Otto Eibl, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lenka Hrbková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Miloš Gregor, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Mgr. Lucie Pospíšilová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení politologie – Katedra politologie – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Út 13:30–15:00 U41
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Politologie (program FSS, N-PL)
- Cíle předmětu
- Student will step by step discover how to approach to the market analysis and critically evaluate different methods of such analysis (and explain how to use it). They will distinguish, analyze, compare and categorize political campaigns (and related campaign tools) of various actors from the perscpective of a social scientist and consultant.
- Osnova
- 1. Political Marketing and the Rational Choice Theory 2. Research Methodology 2. How to Analyze (Electoral) Market I 3. How to Analyze (Electoral) Market II 4. How Political Polling Works 5. Permanent Campaigns 6. Negative Campaigns 7. Political Advertising 8. Branding 9. New Media as a Tool of Political Communication 10. Social Related Campaings
- Literatura
- SAVIGNY, Heather. The problem of political marketing. New York: Continuum, 2008, 147 s. ISBN 9780826428561. info
- The SAGE handbook of political advertising. Edited by Lynda Lee Kaid - Christina Holtz-Bacha. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2006, xi, 492. ISBN 1412917956. info
- Winning elections with political marketing. Edited by Philip Davies - Bruce I. Newman. New York: Haworth Press, 2006, xiii, 239. ISBN 0789033704. info
- Political marketing : a comparative perspective. Edited by Darren G. Lilleker - Jennifer Lees-Marshment. Manchester: Manchester University Press, 2005, xvii, 230. ISBN 0719068711. info
- Handbook of political communication research. Edited by Lynda Lee Kaid. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, 2004, xviii, 541. ISBN 0805837752. URL info
- The idea of political marketing. Edited by Nicholas J. O'Shaughnessy - Stephan C. M. Henneberg. 1st pub. Westport: Praeger, 2002, xx, 258. ISBN 0275975959. info
- Handbook of political marketing. Edited by Bruce I. Newman. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications, 1999, xxiv, 792. ISBN 076191109X. info
- Výukové metody
- teoretická příprava, přednášky, laboratorní cvičení, diskuse v hodinách
- Metody hodnocení
- 1 laboratorní protokol (20 bodů), průběžný test (10 bodů), závěrečná písemná zkouška (30 bodů). Pro úspěšné ukončení kurzu je třeba získat 36 bodů.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (podzim 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2016/POL505