Přechod na menu
,
Přechod na obsah
,
Přechod na patičku
Kinematografie v okupované Evropě 1939–1945
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
doc. Mgr. Pavel Skopal, Ph.D.
Úvodní stránka
Kinematografie ve válčící Evropě 1939–1945
Kinematografie v okupované Evropě 1939–1945
Kinematografie v okupované
Evropě – Rozcestník kapitol
Kulturní imperialismus, kulturní
transfer, kulturní kontinuita?
Národní kulturní tradice
pod nacistickou kontrolou
Strategie obrany a soupeření
Filmová distribuce a praktiky
uvádění: regulace trhu
Popularita filmů a (národní)
publikum: možnosti výzkumu
„Chovat se jako Čech“:
diváci a „dvojjazyčné nohy“
Mariky Rökkové
Noviny, novináři a filmová kritika
v totalitním režimu
Lidový film, film pro lid, nebo
brak? Případ detektivního filmu
Transnárodní produkce,
transnárodní imaginace
Filmové projekce: Prag-Film
Kinematografie v okupované Evropě 1939–1945
Rozcestník kapitol
1
1
Kulturní imperialismus, kulturní transfer, kulturní kontinuita?
2
2
Národní kulturní tradice pod nacistickou kontrolou
3
3
Strategie obrany a soupeření
4
4
Filmová distribuce a praktiky uvádění: regulace trhu
56
5
Popularita filmů a (národní) publikum: možnosti výzkumu
6
6
„Chovat se jako Čech“: diváci a „dvojjazyčné nohy“ Mariky Rökkové
7
7
Noviny, novináři a filmová kritika v totalitním režimu
8
8
Lidový film, film pro lid, nebo brak? Případ detektivního filmu
9
9
Transnárodní produkce, transnárodní imaginace
10
10
Filmové projekce: Prag-Film