Skip to top bar
Skip to header
Skip to application menu
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Files
>
Study Materials
>
Study materials posted under the course PdF:
SZ6006
>
Learning Materials
>
Seminární skupiny Zvončáková
PdF:SZ6006 Research in the Educational Practice
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
More
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Seminární skupiny Zvončáková
seminarni_skupiny_zvoncakova
/8
Vlčková, K.
26/9/2023
Folders
Files
praca_s_jasp.mp4
Zvončáková, K.
16/11/2023
socialne-vedni_vyzkum.pdf
socialne-vedni_vyzkum.txt
socialne-vedni_vyzkum.pdf
Zvončáková, K.
18/10/2023
vyzkumny_projekt.pdf
vyzkumny_projekt.txt
vyzkumny_projekt.pdf
Zvončáková, K.
18/10/2023
1._Reserse_a_vyzk._otazka.pdf
1._Reserse_a_vyzk._otazka.txt
1. Rešerše a výzkumná otázka
1._Reserse_a_vyzk._otazka.pdf
Zvončáková, K.
21/9/2023
Rozhovor_a_transkript.pdf
Rozhovor_a_transkript.txt
2. Rozhovor a transkript
Rozhovor_a_transkript.pdf
Zvončáková, K.
1/10/2023
Analyza_kvalitativnich_dat.pdf
Analyza_kvalitativnich_dat.txt
3. Analýza kvalitativních dat.pdf
Analyza_kvalitativnich_dat.pdf
Zvončáková, K.
17/10/2023
Dotaznik_a_matice_dat.pdf
Dotaznik_a_matice_dat.txt
4. Dotazník a matice dat
Dotaznik_a_matice_dat.pdf
Zvončáková, K.
31/10/2023
Prace_s_JASP.pdf
Prace_s_JASP.txt
5. Práce s programem JASP
Prace_s_JASP.pdf
Zvončáková, K.
16/11/2023
go to course SZ6006 Research in the Educational Practice
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×