Tělesnost a celostní rozvoj z perspektivy sociálního učení jedince a jeho kvality života

Dušan Klapko

Obsah kapitoly


3.4.4 Závěr a literatura

Seznam použité a doporučené literatury

  • Bláha, A. I. (1933). Dnešní krise rodinného života. nákladem vlastním.
  • Dewey, J. (1932). Demokracie a výchova. Jan Laichter.
  • Hogenová, A. (2002). Kvalita života a tělesnost. Karolinum.
  • Korthagen, F. A. J. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Paido.
  • Merleau-Ponty, M. (2008). Struktura chování. Filosofia.
  • Nehyba, J. (2014). Reflexe mezi lavicemi a katedrou. Masarykova univerzita.
  • Strouhal, M. (2013). Teorie výchovy: k vybraným problémům a perspektivám jedné pedagogické disciplíny. Grada.
  • Švec, V., Nehyba, J., Svojanovský, P., Lawley, J., Šíp, R., Minaříková, E., Pravdová, B., Šimůnková, B., & Slavík, J. (2016). Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Masarykova univerzita.